Syoss bouwt verder op de SALONPLEX technologie en brengt 2 innovaties binnen de styling- en de kleuringen-markt

Brussel, 11 april 2018 - Dit voorjaar 2018 presenteert Syoss het SALONPLEX styling gamma - voor optimale haarverzorging tijdens het stylen -  en de SALONPLEX SHOT - een serum dat je toevoegt aan je haarkleuring om het haar te beschermen tijdens het kleuren.

Begin 2017 lanceerde Syoss haar gamma shampoo en conditioner SALONPLEX en vernieuwde het merk haar haarkleuringengamma door de SALONPLEX technologie in de kleurformules te verwerken. Met deze technologie worden miljoenen haarbruggen in de haarmatrix aangemaakt en hersteld, wat het haar versterkt en beschermt tegen haarbreuk.

277427 lifestylepic bca10a original 1523433764

Bovendien brengt het merk ook een revolutionaire innovatie, die het gebruik van de haardroger overbodig maakt om een geweldige style te creëren.

Verzorg je haar tijdens het stylen met Syoss SALONPLEX

Wanneer het haar droog is, kan het er al snel onverzorgd uitzien door kroesvorming, en kan het makkelijker afbreken. Buiten de juiste haarverzorging kunnen ook zeker de juiste stylingproducten helpen om droog haar onder controle te houden. De nieuwe styling range Syoss SALONPLEX heeft een voedende formule en biedt tot 75% minder haarbreuk*.

In de Syoss SALONPLEX Hairspray zit een olie-complex dat een beschermende laag rond het haar legt en zo droogte en kroesvorming voorkomt. De voedende ingrediënten in de Syoss SALONPLEX mousse stapelen zich op in de beschadigde haarzones en maken het haar zachter, sterker en makkelijker te stylen.

Zoals altijd ontwikkelde SYOSS deze producten van professionele kwaliteit in samenwerking met hairstylisten. Dit nieuwe styling gamma biedt een natuurlijk aanvoelend haargevoel met een extra sterke fixatie tot 48u lang en zonder het haar uit te drogen.

Syoss SALONPLEX Hairspray, € 4.99 voor 400 ml

Syoss SALONPLEX Mousse, € 4.99 voor 250 ml

SYOSS SALONPLEX is beschikbaar vanaf nu in de supermarkt en bij de drogist.

De Syoss SALONPLEX technologie nu beschikbaar voor alle kleuringen.

277430 5410091741419%20syoss%20salonplex%20shot fdace4 original 1523434314

Voor zij die hun haar extra willen beschermen tijdens het kleuren, brengt SYOSS nu de SALONPLEX SHOT, salonspecialiteit ter bescherming tegen haarbreuk om toe te voegen aan het kleurmengsel.

277430 5410091741419%20syoss%20salonplex%20shot fdace4 original 1523434314

Dit serum bevat de professionele anti-breuktechnologie, om de haarbruggen te beschermen tijdens het kleuren. Het moet worden toegevoegd aan het kleurmengsel voor de toepassing. Het heeft geen invloed op het kleurresultaat en is geschikt voor alle types en merke haarkleuringen.

Zo is de SALONPLEX technologie binnen ieders handbereik!

Syoss SALONPLEX Shot, € 4.99 voor 3.8 ml

Nu beschikbaar in het kleuringenschap.

Bye-bye haardroger !

Je haar aan de lucht laten drogen? Ja, maar aan welke prijs? Iedereen weet dat de haardrogerhard is voor ons haar, maar toch onmisbaar om goed voor de dag te komen.

Maar nu niet meer! Syoss presenteert de FOAM SPRAYS AIR DRY, voor een perfecte style controle zonder de haardroger te gebruiken.

Haar dat aan de lucht is gedroogd is dikwijls moeilijk te hanteren: rebelse lokken en pluis staan in de weg van een perfecte look. De FOAM SPRAYS AIR DRY maken een perfecte style controle mogelijk zonder de haardroger te gebruiken, of je nu een volumekapsel, een steile look, of prachtige krullen wil. Ze verzwaren het haar niet, plakken niet en controleren efficiënt pluizig haar.

277431 air%20dry%20group 540845 original 1523434626

Voor een volumekapsel breng je SYOSS AIR DRY VOLUME aan op vochtig haar en creëer je het volume met de vingers. Laat het haar aan de lucht drogen en je bent klaar!

Met SYOSS AIR DRY CURL krijg je mooie veerkrachtige krullen zonder pluis. Breng aan op vochtig haar en definieer de krullen met je vingers. Heb je liever een steile look?

SYOSS AIR DRY STRAIGHT is de oplossing. Breng de spray aan op vochtig haar en borstel het haar door. Zo creëer je je steile, pluisvrije look.En wanneer je haar droog is, kun je je kapsel fixeren met de SYOSS FIBERFLEX HAIRSPRAYS!

Syoss Air dry Foam sprays,4.99€ voor 200ml

SYOSS AIR DRY FOAM SPRAYS zijn nu beschikbaar in de supermarkt en bij de drogist.