Diadermine Micellaire Lotions: voor een frisse en gehydrateerde gezichtsreiniging

We weten het allemaal: reinigen is dé sleutel tot een mooi en egaal gezicht. Daarom lanceert Diadermine nu twee micellaire lotions, een verzachtende en een hydraterende, voor een superieure cleansing. Ze bevatten allebei micellen, kleine deeltjes die onzuiverheden, make-up en talg aantrekken en verwijderen, en zorgvuldig uitgekozen bloemextracten. Perfect om de huid in alle zachtheid te reinigen. De pH5-waarde van de lotions komt overeen met de natuurlijke pH-waarde van de huid.

Diadermine Hydraterende Micellaire Lotion is een melkachtige formule met arganolie en blauwelotusextract. Ze is geschikt voor alle huidtypes en reinigt grondig het gezicht, de ogen en lippen. Daarbovenop hydrateert, verfrist en tonifieert ze de huid.

269814 diadermine%208 55a701 original 1516023891

Diadermine Verzachtende Micellaire Lotion is een melkachtige formule met amandelolie en kersenbloesemextract. Ze is geschikt voor een droge en gevoelige huid, en reinigt grondig het gezicht, de ogen en lippen. Daarbovenop hydrateert, verzacht en tonifieert ze de huid.

269815 diadermine%207 2f46dc original 1516023892

Breng de micellaire lotions ’s ochtends en ’s avonds aan met een watje en reinig ogen, gezicht, lippen en nek voorzichtig. Het is niet nodig om het gezicht nadien af te spoelen.

Verkrijgbaarheid en prijzen

De micellaire lotions van Diadermine zijn vanaf februari 2017 verkrijgbaar bij supermarkten en drogisterijen.

Adviesprijs Diadermine Hydraterende Micellaire Lotion: 5,99 euro voor 400 ml.

Adviesprijs Diadermine Verzachtende Micellaire Lotion: 5,99 euro voor 400 ml.