Diadermine Lift+ Super Contour verstevigt en versterkt de gezichtscontouren

Een eeuwig jeugdig gezicht. Vanaf hun dertigste dromen veel vrouwen ervan. Jammer genoeg gaat de natuur haar gang en ondergaat de huid vanaf die leeftijd veel veranderingen. Zo vertraagt de huideigen productie van collageen en elastine, waardoor ze inboet aan stevigheid en elasticiteit. De contouren van de hals en het gezicht veranderen door een onregelmatige afzetting van vetweefsel, wat leidt tot verzakking van de huid.

Diadermine bestrijdt dat verouderingsproces nu met haar nieuwe gamma Diadermine Lift+ Super Contour. Deze corrigerende anti-aging gezichtsverzorging verstevigt en verscherpt de hals- en gezichtscontouren met een dag- en nachtcrème.

269811 diadermine%205 d48e09 original 1516022941

Diadermine Lift+ Super Contour combineert twee krachtige werkingen om de contouren te herdefiniëren. De formule met hyaluronzuur en liposlim, een krachtig afslankingsmiddel, egaliseert de huid en vermindert het overtollige vet. En peptotensil stimuleert de natuurlijke productie van verstevigende eiwitten. Ideaal om de gezichtscontouren zichtbaar te verscherpen.

269810 diadermine%206 6d06df original 1516022941

Het Lift+ Super Contour-gamma bestaat uit 2 producten:

·        De corrigerende dagcrème vult de huid van binnenuit op, voor een steviger en elastischer resultaat.

·        De corrigerende nachtcrème maakt het gezicht en de hals gladder en steviger, met bij het ontwaken een herstelde en egale huid.

Verkrijgbaarheid en prijzen

Diadermine Lift+ Super Contour is vanaf februari 2017 verkrijgbaar bij supermarkten en drogisterijen.

Adviesprijs Diadermine Lift+ Super Contour dagcrème: 12,99 euro voor 50 ml. Adviesprijs Diadermine Lift+ Super Contour nachtcrème: 12,99 euro voor 50 ml.