Diadermine Expert Fondamental: verstevigt, herstelt en voedt de rijpe huid

Een stralende huid, schitterende lange haren en een perfect gevormd lichaam: Yasmina Rossi heeft het op haar zestigste nog allemaal! Het mag dan ook niet verbazen dat het Franse model het gezicht is van Diadermine’s nieuwste gamma: Diadermine Expert Fondamental, bestaande uit een dag-, nacht- en oogcrème. Het nieuwe gamma is gemaakt op haar maat én op maat van alle vrouwen met een rijpe huid vanaf 60 jaar.

269775 diadermine%201 3df8c4 original 1516020796

Yasmina Rossi flirt met de camera en bekoort iedereen met haar overweldigende charisma: op haar zestigste is het model en fotografe op het toppunt van haar kunnen. Als het nieuwe gezicht van Diadermine Expert Fondamental weet ze als geen ander hoe ze haar huid tot in de puntjes moet verzorgen.

Diadermine Expert Fondamental

Veel vrouwen dromen van een huid zoals die van Yasmina Rossi. Maar naarmate de jaren verstrijken, vernieuwen de huidcellen minder snel. Ook wordt de huid dunner en is het steeds moeilijker om ze gehydrateerd te houden. Dat zorgt voor een minder elastische en lichtere huid, diepere rimpels en droge huidvlekken. Met de dag-, nacht- en oogcrème van Diadermine Expert Fondamental verstevig, herstel en voed je de zeer rijpe huid.

269780 diadermine%202 c3913e original 1516021106
269786 diadermine%203 ac1524 original 1516022002

Intensief celherstel en zichtbaar vitalere huid – technologie bekroond met een Nobelprijs

De dag- en oogcrème bevatten photolyase, de nachtcrème endonuclease. Dat zijn actieve bestanddelen die tot vijftig procent van het beschadigde DNA in de huidcellen herstellen, gebaseerd op de technologie waarvoor drie wetenschappers in 2015 de Nobelprijs voor Chemie wonnen. Photolyase wordt geactiveerd door licht, endonuclease heeft daar geen licht voor nodig. Tegelijkertijd nemen ook de collageen-vernietigende enzymen af met tachtig procent, waardoor ze het belangrijke collageennetwerk helpen beschermen en hernieuwen. Dit helpt de huid om dikker te worden, de contouren aan te scherpen en de rimpels glad te maken.

269779 diadermine%204 fc4a10 original 1516021106

Met de dag-, nacht- en oogcrème van Diadermine Expert Fondamental wordt de huid vanaf het eerste gebruik intensief gevoed en verfijnd, met na vier weken een frisse en vitale huid als resultaat.

Verkrijgbaarheid en prijzen

Diadermine Expert Fondamental is vanaf nu verkrijgbaar bij supermarkten en drogisterijen.

Adviesprijs Expert Fondamental dagcrème: 13,99 euro voor 50 ml. Adviesprijs Expert Fondamental nachtcrème: 13,99 euro voor 50 ml. Adviesprijs Expert Fondamental oogcrème: 13,99 euro voor 15 ml.