Gliss Kur brengt een nieuwe beauty routine voor uw haar

Gliss Kur, al meer dan 50 jaar de expert op gebied van hair repair en innovatieve haarverzorging, introduceert een nieuwe beauty routine voor het haar.

263897 foto 87c1bf large 1510566110

GLISS KUR geeft het begrip ‘schoonheidsslaapje’ een nieuwe dimensie met de OIL REPAIR CREAMS. Deze nieuwe haarkuren die je niet hoeft uit te spoelen, zorgen voor intensief herstel of diepe voeding ’s nachts, of voor een lichte beauty finish met anti-frizz effect overdag. De verzorgende micro-oliën zijn verwerkt in een lichte crèmeformule, die volledig geabsorbeerd wordt door het haar.

Deze innovatieve kuren kun je op de volgende manieren aanbrengen, zoals je zelf wil: Indien je een instant anti-frizz effect wenst, gecombineerd met een directe soepelheid, met andere woorden een echte beauty finish voor je haar, dan breng je de Oil Repair Cream overdag aan op droog of nat haar, zonder uit te spoelen. Wil je een diep herstellende of voedende werking, dan breng je ze ’s avonds aan op droog haar en laat het de gehele nacht inwerken. De lichte textuur wordt volledig door het haar geabsorbeerd, zonder restjes na te laten op je kussens. Ook bij deze toepassing spoel je de cream niet uit.

Gliss Kur Oil Repair Creams zijn vanaf nu beschikbaar bij de supermarkt en de drogist en bestaan in twee varianten:

- Ultimate Repair: Intens herstel & anti-frizz effect voor sterk beschadigd & droog haar, 5.79€ voor 150ml

- Ultimate Oil Elixir: Diepe voeding & anti-frizz effect voor overbelast & stug haar, 5.79€ voor 150ml