The secret to Swedish beauty: Barnängen

Niet te veel.

Niet te weinig.

In perfecte balans.

Er is een woord dat iedereen in Zweden kent: lagom. Een simpel woord dat een volledige levensstijl en houding omschrijft.

Niet te groot, niet te klein.

Niet te traag, niet te snel.

Niet te veel, niet te weinig.

Met andere woorden? Perfect in balans.

De missie van Barnängen is om de betekenis en het gevoel omtrent deze unieke Zweedse mindset te verspreiden.

Barnängen. Een vertrouwd Zweeds beauty merk

Al generaties lang vertrouwen Zweedse vrouwen op Barnängen, het authentieke Zweedse merk dat zorg draagt voor hun huid. Barnängen werd opgericht in Stockholm in 1868 door Johan Wilhelm Holmström en is gekend voor z’n iconische zeep. De Zweden konden de gunstige effecten van deze zeep waarderen; hierdoor werd Barnängen Officiëel Hofleverancier in 1876.

Evenwichtige verzorging voor een evenwichtig leven

Stockholm, waar de roots van Barnängen liggen, is dé plaats waar natuur en traditie, authenticiteit en vooruitgang samengaan. Geen stad belichaamt meer de lagom levenswijze dan Stockholm. Het is een plek waar het perfecte evenwicht, the happy medium, gevierd wordt. Met hetzelfde respect voor evenwicht inspireert Barnängen zich op Scandinavische ingrediënten en de Zweedse esthetiek om producten te creëren die lagom belichamen.

263853 barn%c3%a4ngen%205 abb3ff original 1510328915

Het juiste evenwicht tussen natuur en wetenschap

De Scandinavisch-geïnspireerde ingrediënten van Barnängen doen aan het Zweedse landschap denken, aan licht, en zee en bossen. Een unieke oase voor zeldzame en gevariëerde planten, kruiden en voedingsingrediënten die de Zweden reeds eeuwen vertrouwen en gebruiken. Als gevolg hiervan bevatten de lichaamsverzorgingsproducten van Barnängen Scandinavische wilde vruchten, zoals kruipbraam, en iconen zoals berk en vlierbloesem. Deze uitzonderlijke ingrediënten worden gecombineerd met wetenschappelijke formules zoals onze gepatenteerde cold cream, een voorouderlijk schoonheidsrecept, gekend om de huid te beschermen tegen uitdroging en irritatie.

Nordic Care Range

Het Nordic Care gamma wordt geïnspireerd door de Zweedse natuur en het klimaat. Het combineert natuurlijke ingrediënten met Barnängens gekende ingrediënt cold cream-een formule op basis van de iconische zeep die het merk bekend maakte.

263857 barn%c3%a4ngen%204 230dc6 original 1510329297
263847 barn%c3%a4ngen%206 705d55 large 1510328665

Rituals Range

Een assortiment geïnspireerd door eeuwenoude Zweedse tradities en rituelen zoals het Midzomerfeest, het Scandinavische ijsbad of Isvaksbad, de sauna, bestaat uit natuurlijke ingrediënten zoals berkenextract, zeezout en bloemenoliën én een uniek hydraterend serum.

263856 barn%c3%a4ngen%203 52bad5 large 1510329296
263849 barn%c3%a4ngen%207 4f740e large 1510328666

Love your skin the Swedish way

Barnängen is van mening dat je je goed voelt en dit uitstraalt wanneer alles in perfecte balans is -je voelt je zelfzeker, authentiek en evenwichtig. Vandaar Barnängens missie om evenwichtige verzorgingsproducten te bieden, voor een mooie huid perfect in balans.

Live beautifully balanced #BarnangenStockholm

In België wordt Barnängen verkocht bij Delhaize en Di.

Aanbevolen verkoopprijzen:

5,99 euro voor de Shower Creams en Shower & Bath Gels; 400ml