SYOSS brengt innovaties uit de professionele wereld binnen handbereik

Een primer om je haar te beschermen voor de kleuring

Al gehoord van de Plextechnologie? In ons haar zijn haarbruggen verantwoordelijk voor de cohesie van ons haar en dus de innerlijke kracht en weerstand ervan. Veelvuldige chemische en mechanische behandelingen verzwakken die haarbruggen, en breken ze tenslotte af, waardoor het haar beschadigd is en breekt.

263372 primer%20syoss 0cec3b original 1509956221

Begin dit jaar lanceerde Syoss haar gamma shampoo en conditioner SALONPLEX en vernieuwde het merk haar haarkleuringengamma door de SALONPLEX technologie in de kleurformules te verwerken. Met deze technologie worden miljoenen haarbruggen in de haarmatrix aangemaakt en hersteld, wat het haar versterkt en beschermt tegen haarbreuk.

Vandaag presenteert Syoss een revolutionaire Pre-Color Primer, om te gebruiken vóór elke kleuring of blondering.

Nieuw SYOSS SALONPLEX PRE-COLOR PRIMER spray is de 1ste professionele performance pre-color-treatment die haarbeschadiging, veroorzaakt door kleuren, vermindert!

De revolutionaire formule met SALONPLEX technologie bereidt het haar voor op de kleuring door een beschermende laag rondom het haaroppervlak te creëren. Aanbrengen op droog haar, droogföhnen, en start met kleuren zonder bang te zijn voor haarbeschadiging! De Pre-Color Primer is geschikt in combinatie met alle kleuringen en blonderingen en heeft geen invloed op het kleurresultaat.

SYOSS SALONPLEX Pre-Color Primer is beschikbaar in de supermarkt en bij de drogist, in het haarkleuringenschap.

Syoss SALONPLEX Pre-Color Primer: 6.99€ voor 100ml

Vanaf nu beschikbaar