Speel met kleur met de Syoss Color Sprays

Om je eigen unieke stijl te creëren en te spelen met kleur, brengt Syoss haar eerste professionele gamma instant color sprays.

262827 presentatie1 62d997 large 1509355543

De formule zonder ammoniak en met micro-fijne kleurpigmenten brengt direct een gedurfde kleur in je haar.

De spray droogt snel en de kleur verdwijnt bij de volgende shampoobeurt.

Om je helemaal uit te leven, bestaat Syoss Color spray in 5 toffe kleuren: Silver, Candy Pink, Bright Violet, Ocean Blue en Gold.

De Syoss Color Sprays zijn beschikbaar in de supermarkt en bij de drogist, in het haarkleuringenschap.

•             Syoss Color Sprays:  7.99€ voor 120ml

•             Beschikbaar vanaf oktober 2017